sunday kinda chillin

yee, någon frågade mig varför jag inte har bloggat om vår fest, det har inte blivit av bara.. simple as that!
Festen gick bra, de va nice vibes o bra musik.. :) Tack till alla dom dök upp på OnTop..                                                             

Nästa gång kör vi bigger n better.. Watch all spaces!!

Well, helgen har varit grym.. Mycket vänner, öl , kärlek , parkliv, musik o mer kärlek..

Hanna hade födelsedagsfest igår också, All out White Trash.. Ball fest :) Kajsa o Crippo har också varit nere i helgen vilket bara förbättrade allt.. Mys!!

Idag har kroppen tagit ut sin rätt, 4 dagars fest och runnin around o sol har satt sina spår.. Jag o Spike Lee har haft en moment idag, har inte gått utanför dörren idag vilket har varit sjukttttt nice.. Längesen man bara kunde chilla hemma utan att känna att man dissar något annat som man borde göra istället.. Haft en sjukt mysig dag bara, du gjorde den bättre också  ;) ..  Well mycket mys o chill .. Tittat på en dokumentär om Svininfluensan, en om indiens smartaste slumdogs och nu på Mtv och stupid videos.. det är nog ett tecken på att jag borde gå o lägga mig.. Lyssnar på John Legend o vill skruva tillbaka klockan några timmar..

Lyssnat på sjukt mycke nice musik i helgen..

Charles Hamilton - så klart, Brooklyn Girls
Drake - not to bad faktiskt, not to bad at all
MIC Terror - sjukt bra snubbe, youtuba!
K-os - Old love gone new igen..



Well, nae .. Ska lyssna på K-os - The Love Song en gång till o sen ska jag däcka..


Rosa Espinoza signing out ..

Stax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback