Måndags not so blue..

Nae, idag har jag haft en skönaste dagen på länge.. Mycke mys o sol.. kallt men sol iallafall..

Sökt jobb o mer jobb, käkat lunch o myst i parken me lady Laina, hängt runt möllan, käkat glass
o bara varit.. Lovely måndags . .

Btw, 'dagens lista' update;

Dagens låt: Last Night a Dj Saved my Life - Blacknuss
Dagens mys: girlie Laina
Dagens mysterium: Varför crashar min dator en gång om dagen?
Dagens mysterium 2: Var är min white/röda Adidas?
Dagens sena kärlek: Dinah - Blacknuss
Dagens YEAY: Kolla på lägenhet på onsdag
Dagens outfit: Nee jag bara skoja
Dagens mat: Thai Thai chicken
Dagens längtan: Natha o Zion
Dagens längtan 2:Hbg/  Perstorp i helgen
Dagens humör: Relaxd o chill
Dagens Must have: J.O.B
Dagens fundering: Vad är mitt nästa move?!
Dagens sista tanke: Oslo or not Oslo?!?!

Aiiiitttt... Måste planera tidnings releasen nu.. what to do?!

Love ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback