Tänker

Fan . . Förlåt, nu kommer de bli sjukt flummigt! Det finns folk o sen finns det folk .. rent av!

och jag har det bästa folket på min sida.. let me explain..

Jag har folk som ringer o frågar denna fattiga själ om jag vill komma över på middag, jag har
folk som bjuder på öl ute på krogen, och folk som bara ringer o frågar hur jobbsöket går!
Bäst är dom som förstår o försöker göra våren bättre o dämpa vårångesten! Ja DU O DU!

Sen får man samtal från Botswana som lockar tillbaka o samtal från Stockholm som lockar härifrån..
o faktiskt ett o annat från Malmö som lockar ehm kvar?! 

Yeeyyeeee.. stannar i Sverige ett tag till... eller länge till eller ja vem vet...

summan av allt:

GE MIG ETT FREAAKKINNN JOBB arbetsförmedlingen eller jobsafari eller academicwork eller 
något annat ställe jag är inskriven på! 

AHHHHH !!


ps; alltid kokosmjölk hemma cripp, jag väntar på den lovade måltiden.. som jag kan skryta om sen o säga att jag kom på!

Kommentarer
Postat av: crippled

yeah, jag ska nog lägga ett och annat i kokosmjölk

2009-03-19 @ 01:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback