2000andGabbb!

Frehsness! Äntligen har ja kommit igång me de ja vill göra, finally..

Nowwww its out! Jag har blivit marknadsansvarig för Multitektet på Drottninghög i Helsingborg.
Jag är ävvenn nybliven nyföretagare för Creativo Events, ett eventbolag .. Seeenn har jag
fått sommarjobb, jag ska samordna en hiphopfestival - Unity Festival i Helsingborg!

Yepp yepppp nu är det äntligen dags o komma igång med grejer, big up alla projekt
man har sysslat med under våren men nu får man äntligen lite CRED för vad jag
faktiskt kan..  o äntligen få betalt för vad ja gör!  :)

ohh Multiteket i Helsingborg är ett aktivitets/kulturhus för barn och ungdomar. Nu ska det pimpas
både lokal o kursinnehåll mässigt! Jag har en massa planering o köra igång och en massa
marknadsföring, press o en massa kids o lära känna ! Plus lite personal som ska in också!
OH IM ON CLOUD NINE IDAG..

Igår va en sjukt bra dag, avsluta allt med att chilla med DJ Playground från staterna på Hawaii!
Chill o lite öl! Precis som dagens skulle avslutat..

Nae nu till planering o fixing o trixing :)

KÄRLEK..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback