Sunday kinda love . .

Etta James - Sunday Kinda Love ... Min söndagslåt nu o alltid! Oh idag har varit en riktig riktig söndag o har gjort d som ska göras på söndagar. Chilla! Vaknade runt 11ish av regnet mot fönstret o skallebank från gårdagens äventyr. Checkade Blindness o satte i mig 2 alvedon, sen titta vi på The Holiday o käka mango. Beslöt oss för att ta tag i våra liv o städa huset. Gick ut o satte oss på altanen i två minuter o titta på regnet o kom på att städning inte e så kul. Så vi beställde pizza o titta på american gangster. Jag tröttna o gick bubbelbada istället o Candi somna i soffan. Nu ska jag powernapa o sen på bio me en kompis, kanske mer alvedon? Segt väder o seg dag bästa combon . . Jag såg precis en mega ödla förresten, me blått hue. . Ishh . . Powernap dags! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback