Bio o dylikt . .

Yes nu har d blivit mycket filmtittande eftersom det har regnat i en vecka non-stop . . O eftersom dessa monsun liknande regn orsakar översvämmningar överallt får man stanna hemma o chilla. Utan tv o telefon eftersom regnet pajjar d me! MOVIES O MER MOVIES . . Har hunnit checka en hel del shyssta filmer . . Seven pounds med Will Smith, gripande o sjukt bra skådespeleri av the fresh prince. Blindness me Danny Glover, Gael garcia bernal, julianne more . . Snyggt filmat, sjukt råa scener , bra handling . . Twilight . . Ja d fick tiden att gå iallafall haha . . Inte övertygad faktiskt. Valkyrie . . Tom cruise med ögon lapp som spelar en av nazi tysklands hjältar. Ok film, väldigt hollywood men bra. Jag vill fortfarande se: slumdog millionair o notorious . . . Kanske imorrn! Till FRA folkets olycka köper jag filmerna Fong Kong . . Nerladdade o brända. Som o spela russian roulette, kan vara super bra kvalitet eller brända i kina me kinesisk dubbing . . Well jag får va jag payar för i guess . . Sovdags! Love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback