årets segaste..

yea jag har hört de och yes just nu är jag årets segaste bloggerska..

Har mycket o berätta men lite o förmedla.. make sense?

Jobbbbbbbb is my melody just nu, i huset har jag ett 15tal ungdomar
som sitter o lyssnar på Rijhal snacka om slampoesi, jag är fett impad
av hans skillz att ha våra värsta kids intresserade så pass länge.. fett big up!

well julavslut, julkonsert, julbak, julfest, julmiddag.. its alllll bout the jul!
När ska ja ha tid för att köpa julklappar o känna lite privat julstämmning..

haha förstår ni va jag jag menar med bloggtorka o inget o säga.. yeaa precis!

återkommer :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gillar att du bloggar igen =) mycket bra, gabs!

2009-12-27 @ 17:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback