min brorsas filosofie!

Har varit hos min brorsa hela dagen idag, han fyller 30+ sumthn sumthn o har varit o chillat där.. Vi drog till Hbg till Familia för att handla la mercaderia haha..

well brorsan o jag fick bära upp alla grejer efter City Gross damnit, liddeee jobbigt!

så här gick diskussionen:

Gab - du, ska jag stänga bagageluckan medans vi går upp eller?
Bro - hallåå, vi e blattar, lite benefits ska vi ha i Perstorp!
Gab - what, så dom rånar inte oss bara för vi e blattar?
Bro - Precis, lite fördelar ska vi ha, precis som på jobbet, folk e rädda för mig, folk är
alltid rädda för blattar! Det kan vi använda till vår fördel. . Angry blattar!
Gab - haha, perfect... testa de i malmö. .


kanske inte så roligt o skriva ner den men damn roligt i eftermiddags haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback