Royal Värnhem . .

image185 VS image184

Vem vinner?

Well på lördag kommer allas vår kära konung till Värnhemstorget för att ta emot en gåva från norrbaggarna.. Värnhemstorget är alkis/hemlösas/ phycos/ allt löst folk som inte hör hemma nånstans sitter runt värnhemstorget. . Dessa människor är lika självklara som ehmm tacky fashion och Britney. . Iallaaffalll, på lördag kommer iallafall kungen o då ska alla hobos rensar från torget! Polisen säger att det är av säkerhetskäl?! WTF... dessa alkisar rör inte nån, sitter o sköter sitt. Plus att det är ändå dom som kommer njuta av denna ehm fina gåva från norrbaggarna.. Om dom anser att dessa aliksar är en säkerhetsfara varför sätter dom inte in polis när jag står o väntar på bussen på Värnhem.. what the fonk.. trött på den här kunga personen.. Spärra av värnhem o städa upp lite extra, känns som när min abuelita ska komma på besök, man vill visa sin bästa sida men still.. etnisk rensning?! Ah less jag blir.. Men en alkis gubbe sa i tidningen att dom inte bryr sig det är runt den tiden som ändå står o köar utanför Systemet. . haha! well . .

zzZzZzZz .. Ica väntar imorgon.. oh btw, en polare berättade om en Konsumblogg, vet ni vilka pengar jag skulle kunna sälja med mina galna historier om Ica? Kanske borde mjukstarta med en blogg..

Dagens frosseri: Alvedon
Dagens vällust: Bubbelbad
Dagens vrede: Missa bussen fick paya 100kr för taxi
Dagens Avund: Fly Evisu brallor på en tjej i affären idag
Dagens högmod: Come on - im the Gab
Dagens girighet: min mamma o bara min . .
Dagens lättja: Soffan oh min Soffa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback