Oh memories. .

image181

Kom o tänka på Skäralid igår.. Skånes om inte Sveriges niceeiggaaste ställe .. Jag är redo att dela med mig av min hemlis nu.. Söderåsen people . . mitt smultronställe :)

Well . . vet inte riktigt vad som är på G.. Bara jobb, tänkte åka en runda till Sthlm i helgen. . Fortfarande bestämt mig men är sugen på Perstorp faktiskt , believe it or not . . Har inte varit hemma på länge, saknar familj o speciellt Nathaly.. Tror jag åker hem o kelar lite, kanske till o med firar min födelsedag.. yepps u heard me.. Fyller faktiskt år i dagarna.. Big 2 3 faktiskt.. Ska bli nice, lite äldre lite bättre som sagt .. .Mycke födelsedagar just nu, grattis Louise som fyller år idag :) o Araz som paserade gränsen i tisdags.. Farmor också :)

What else.. ska snart på G mot Möllan, lite läskigt det som hände igår, sjukt att Suss och jag precis snackade om att alla undersökningar i tidningarna säger att Möllan o Södervärn är Sveriges farligaste stadsdel är bullshit .. vi känner oss alltid säkra när det inte är skottlossningar, rån och våldtäkter. . . ish för er icke tidningsläsande människor så sköts en snubbe i huvudet igår utanför Atalay. . Hänt lite för mycke runt möllan på sistone.. Grova oprovocerade våldsbrott .. Ishh . .

Ehmm . .

Funtar på hela den här Botswana grejen, börjar få lite resfeber . . what 2 do?


Mycket UMR just nu, förbereder 2 föreläsningar/workshop.. En i Sydafrika för UMR och LSU och en i Malmö för avslutet av den europeiska kampanjen All Different All Equal kampanjen.. Wild wicked kul men lagom prestationsånget .. Sitter på facebook o snackar skit på MSN istället för researcha .. not so good kanske..


Nae.. Käka o sen out på rajraj med Trez o Suss :)



Dagens Sayin - Bros before hoes haha..

Dagens Låt : Sunday kind of love - Etta James

Dagens Diss till mig: Du går lika snabbt som en Perstorps platta. . what the fonk?

Dagens : Stöd Munkarnas protest ! Demokrati på Burma!

Dagens Mood: Jungle-fever moodish..

Dagens person : Busschaffisen som bad om ursäkt för att han va sen :)

Dagens svåraste: Ga ke itse Setswana / Tsotsi tataa.. gotta learn!



jaaa en massa dagens .. chao pescao alla.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback