movin days. . .

Well nu har jag fått 2 nya roomies! Jag har flyttat över Nobelvägen till Saras place.. Sofia, Sara och Gabs är dom nya pantertanterna. . Sara Stora syster, Sofia Lilla systern och Gab then eviga ehmm hatern bara.. haha.. nae men jag är mellanbarnet i min nya familj.. Här ska ja bo tills dagen D a.k.a 27 october. . Dagen när the Gab sticker mot Africa once again..

Tvätta, Packa upp o styra en massa thats my life just nu.. o ICA damnit...

ay ay ay. . queiro dormis 100 años tengo que descansar . . muy candada indeed..

well inga nyheter just nu faktiskt..


dagens tips 1:

Jah Cure - True Reflections a new beginning

dagens tips 2:

Mûsli med Skånemejeriers goda jordgubbsfil, så underskattat

dagens tips 3:

rengör dina sneaks eller laces med VIM , riktigt bra..



well de va allt för idag..                   Later people...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback