Hard core Delikatess-filosofi

well ... stod och spättade, marinerade, friterade, panerade och grillade kycklingar på jobbet idag o filosoferade o lyssnade på stupid NRJ... well dom snackade om Heroes, som alla är så lost på ( även jag) ...  Sen börjar ja tänka på vem jag skulle rädda världen med.. Vilka som ingå i min Fantastic 4 liksom.. Jag kom på att jag ska rädda världen på ett mer realistiskt politiskt sätt men still every Wonder Woman behöver en posse liksom...

Här är The Gabs resultat, NÄR jag räddar världen ska detta vara mitt stab:

1. Hanna - A.k.a Equality  Woman Special power - Can talk u 2 death part 1 / Super Brainiac extra gift: Jonas på köpet
2. Kajsa - A.k.a Kerah  Special Power  Super ability 2 jump between genders-  extra gift - junk in the trunk power
3. Araz - A.k.a Rizzoman / DevilCharm  Special Power - can irritate u 2 death + extra gift - his other self have super mindcontrol
4. Seb - A.k.a Dream Boy / Undercover Brotha - Super Power - Absolute Invisibility Powers extra gift : the gift of nastyness and vanity

och jag. Gabs- a.k.a Human Virus / Gift of Gab- special gift - can talk u 2 death part 2  ... Kan även smälta ihop och bli ett med Equality Woman -  och extra gift : Can break all electronic things by one single touch

o bubblare: Om min fantastic 4 skulle vilja ta ut nån karens dag eller  ha föräldraledigt eller nåt så skulle: Genti / Cesar /  Boris få ingå i mitt tillfälliga gang... 



image177


thats that....

Kommentarer
Postat av: Devilcharm

jag e kuuuuuuuuuuuuuungen på din fantastiska fyra :oP

2007-09-22 @ 23:40:29
Postat av: hanna

Hahahaha, underbart! tackar =)

Postat av: Anonym

Avnjöt Sushi idag. Sen tänkte jag på dig och då var det plötsligt inte lika angenämt längre...

2007-09-25 @ 14:46:07
Postat av: Anonym

haha fosterställningshistorian eller? haha.. lovely

2007-09-26 @ 00:19:49
Postat av: Kajsa

Haha! Det stämmer ju alldeless utmärkt det där.
Fan vad vi skulle äga gabbs..

2007-09-26 @ 11:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback