oprah o goodbyes!

Buhuhu eller Yeaaay... hmm sista dagen på jobbet idag, jag vet att jag inte har världens mest spännande jobb men jag har 10000 kollegor, som är fetttt roliga :) Inte så mycket gemensamt privat, men vi trivs på jobbet o har riktigt kul ihopa :) Kommer sakna alla, förutom Kenneth kanske.. blää för honom.. Jobbade 7.30 - 16.00 idag, riktigt lång dag.. men damn va lätt de va o ta sig till jobbet idag haha.. sista dagen :)

Fick höra minst 4 ggr att jag ska hälsa Oprah och säga till henne att hon har fans på Ica Malmborgs i Limhamn :) worrddddd ! Tror dock inte ja får träffa henne men OM så ska ja hälsa från tanterna..

Det va en kommentar, den andra va .. Va? Afrika, va faen ska du göra där? - well glida :)

Hmmm jag är lagom sleden nu, jobbat en massa dagar men samtidigt är det en massa kul som händer ikväll . . Stödkampanjen för Möllevångsfestivalen kör igång.. YEAY och big up till alla er som har jobbat med den!

Sen är det sweet Reggae på KB ikväll, svenska band.. kan vara shysst o lyssna på lite svenska akademien innan jag dra rmig mot africa!

Sennnn är det Film-marathons med Mr Lind men orkar nog inte ta mig dit..

Nääähhhh tror jag har en het dejt med min labtop, har 6 Heroes avsnitt som ligger o myser i datorn o vill ut  :) 19 Heroes avsnitt på mindre än 3 dygn.. Bra jobbat Gabs, de har dock fått sina bieffekter, kände för o frysa tiden idag i affären, försökte komma på min kraft o vad jag skulle passa som, tyckte vissa kunder påminde om folket i Heroes.. ett tecken på att man tittar förmycke på de kanske.. näähhh inte än. .


Imorgon ska mamma ha avskedsmiddag / födelsedagsfest för mig hemma i Perstorp.. Suss, Sara o Sara ska me, haha ska bli kul o visa upp hooden för tjejerna :) Lite vemodigt o ha avskedsfest, vill inte åka ishh.. vill bara åka liksom, vill inte ha en stor fest för de.. Buhuhuhu!

well what else idag... Fått grymma tunes att ladda ipoden med av sweet Iraj :)  tack :)

näh nu ska ja dusha, luktar grillad kyckling, ishh :)

Dagens fundering: Vem ska nu fylla blattekvoten på jobbet?
Dagens conclusion: Hur mycket jag än klagar på mitt jobb diggar jag de ..
Dagens middag: Mjuka ballerinakex
Dagens dilemma: Vad ska man ha på sig imorrn?
Dagens födelsedag: Gonza - feliz feliz dia feo! Puss
Dagens Saknade : Raoul :(
Dagens fundering 2 - Lillan fyller 2, va vill hon ha måntro?
Dagens dryga människa - Alex Shulman
Dagens braiga människa - Fiki <3


Peace out folket . . ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback