friends . .

hey . .

ehm ja vet inte riktigt vad jag ville skriva, ville bara påpeka vänner.. big upp till er . . Hade precis över lite folk, vi firade Saras födelsedag . . grattis igen :) Käkade en massa goa kakor, godis o frukt :) måndagsmys med vänner ... bättre blir de inte :) Bilder på detta kommer också, har en massa bilder på lager som måste upp

Ok Seb, jag försöker tänka på min stavning men jag kan verkligen inte skriva o pallar speciellt inte tä nk a på sär skriv ning o så nt !

Ehm jaha, nästa lördag så, mmm.. satteehh jaa duu.. ehmm.. freakin nervös e jag.. Då sitter jag på ett plan på väg ner genom de mothaland ner mot johannesburg! ay ay ay

neeh jag bara ordbajsar har verkligen inget vettigt att blogga om..

Idag måste tydligen alla bloggare blogga om miljön... so goooo nature :)  tänk o lev miljövänligt!


haha neh jag måste verkligen sova.. nya avsnittet av heroes sen sova :)


chao pescao!

Kommentarer
Postat av: Lingvisten

Bra!

2007-10-17 @ 13:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback