ehm.. saaattteeehhh . .

Doh.. känns som jag har huet på 1000 olika ställen just nu o inte där jag borde ha de.. typ HÄR.. förstår du? 

EISH..  ke a go bolelela, im  tellin u .. Resfebern börjar smyga sig på litta sakta.. Mycket man måste styra o fixa innan jag ska åka, c-uppsats, bibliotek, köpa kläder, väska, ta en spruta, jobb, föreläsningar, lägenheter, fixa o trixa. . Tur att man slipper pass, visum, o tusen sprutor denna gången. ..

Well . . Vettt niii vaddd.. Jag fick uppdraget i Sydafrika ! WOOHOOO.. Jag ska jobba som utbildare / tränare för ett stort gäng tjejer från 14 länder i södra delarna av Afrika i jämställdhetsfrågor, ledarskap, diskriminering, jämställdhet i deras organisationer osv..  Nån Ledarskaps academy somethin somethin.. Vi är 2 pers, jag o Lisa från CISV som blev utvalda.. efter en hård gallring haha.. telefonintervju och skriva uppsats.. :) Så grattis till mig o Lisa.. yeayy!

Bio imorgon med en nygammal vän ... Ett Öga Rött  . . Hurra för min nygamla vän :)

Ja va mer, har kommit in ordentligt i rollen som mogen 23 åring ... Tillhör nog officiellt panter tant gänget på Ica.. Fick förresten världens roligaste kommentar idag av Carina 45+ Limhamnsbo .. Hon tycker det är lite roligt med min  facination över Africa så hon kläcker ur sig, " nae om jag nånsin ska gifta om mig ska det vara med R Kelly, han är käck ", kanske inte verkar så roligt men damn va klockrent det va i Delikatessen en onsdags eftermiddag . . haha.. För övrigt så har Carina fått upp ögonen för Kap Verde... mission: avstigmatisering är på god väg...
Jag funtar fortfarande på att öppna en Ica blogg.. tror vi har mycke o berätta för världen alla vi trogna Ica-barn.. jag funtar vidare så länge får ni väl läsa på Konsumbloggen haha..

Oh igår när ja kom hem hade Sara o Sofia a.k.a Tant Gräddelin och Tant Brun styrt med mysfödelsedagsfest till mig.. Massvis med Sushi, Rödvin och Presenter.. söt söt.. tack brudar o Evelyn :)

Imorrn drar All Different All Equal konferansen ingång, eller mjukstartar - alla föreläsnings/ workshopsfolk har möte imorgon - plus registrering . . Den drar officiellt igång på fredagmorgon och jag har min workshop på lördag.. Kommer bli nice . . Representa Svenska kampanj delen 95 och Ungdom mot Rasism. . Nice o träffa på drivande från Europa som jobbar med mina frågor.. ska bli nice.. nätverka litta :)
Alan allas vår el Guaton Ali ska reppa Sharafs Hjältar från Fryshuset också.. Dom har tillomed hyrt Chokladfabriken på lördag, middag på Rådhuset på Lördag.. en massa kul! GUNGA MALMÖ!


Vill också passa på att Holla till .. Maria - grattis till din första flygning - katastrofstart men nu kan du det! Big up till dig :)


Även att checka
www.myspace.com/svennenr1 - smakprov från Eriks nya EP .. check check check it out  . .

även www.myspace.com/illstarallstars - för jaaa, ehmm ny låt uppe.. :)


Vad mer?! Dagens lista kanske:

Dagens allt: Jobbet i South Africa

Dagens Tune: Black Star - Hater Players - ja jag vet.. men ah jag är G idag..

Dagens mat: Gårdagens Sushi

Dagens kompis/ Jobbsällskap : Min nygamla vän

Dagens addiction: Stupid Facebook

Dagens line: THE Gab kan inte beskrivas bara upplevas.. oj! Ego :)

Dagens tack: Geniet bakom Heroes + Hanna i förskott

Kommentarer
Postat av: Raoul

Jag gillar din line :P

Postat av: Sara Beeee

Ohohohohhhh, grattis till Sydafrica uppdraget GAB!! Jag hade det på känn att du skulle få¨det, jag menar efter den där intervjuen och allt!! Hett hett hett!! Big up yoself vännen min! Mycket att göra nu förstår jag, ska vi fota nästa vecka istället när det kanske lugnat sig lite? All is well här..ska på den där jädra(!) dansen ikväll...haha, puss!!

2007-10-04 @ 14:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback