Tidsfördriv..

Sitter o jobbar lite med UMR o de står alldeles still i huvet, lowwww energy just nu..

Va på lektion innan idag, Draft-discussion.. Vi fick en massa feedback om vår outline till våra uppsatser. Väldigt produktiv faktiskt.. Vi va inte många där, and yess folks jag fick Dimos som supervisor.. får se hur de går!

Kom o satte mig på biblioteket för nån timme sen, sen kom Boris o bjöd mig på lunch på Amore.. snällt :) go mat hade dom också..

Satt o snacka lite vid datorerna så kom Red Bull folk och gav alla studenter free Red Bull, Boris tyckte att Malmös Kanelbulle Företag skulle komma o komplettera red bullen, men inga kanelbullefolk kom, tråkigt huh haha..

well, tror jag ska bege mig hemåt, gör inget produktivt här, får nog lite mer inspiration hemma..  sen fika med Suss ikväll.. mys mys..

Laters på er, ha en trevlig torsdag!       : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback