back to reality!

skrev precis ett skittttt långt inlägg men allt raderades på 2 sek.. damnit.. blir i korta drag nu.

Det är verkligen back to reality nu efter en wicked wicked wicked helg..

Fredag: Firade Cesars 30års fest på gamla inkonst, flera hundra pers kom för att fira krabaten. Hugosomhelst, Behrang, Illstar och Ranking fire spelade .. bra musik! Candombe och Eld-folket körde en show.. Alla va där o hade skit kul, jag stod i baren mestadels av kvällen, blanda Mojitos i vita plastglass o hälla upp smuggelöl kanske är min buisness.. haha, Igor är mest cranky för att jag fick en massa dricks av mina fina vänner haha.. =) lite bråk, lite blod, lite stök men de löste sig o allt va som vanligt igen..  super-gab to the rescue haha.. well det blev en väldigt scen natt eller en tidig morgon som man brukar säga.. Hade wicked fun iallafall.. Mys folk..

Lördag: Började riktigt bra, slappade till en massa top model avsnitt på dagen och drack en massa Chai-té! Lovely.. Well fixade mig fin och begav mig till Möllan och till Linas o Johannas fest.. Mötte upp brudarna vid golden och gick in.. Bra stämmning, goda drinks, trevig folk, shysst musik.. Lovely lovely de också.. Vi drog en snabb runda till Tangopalatset, gjorde en snabb entry, stack sedan till svartklubben som va stängd, laters en runda till Donau bageri med brudaran o sen gå hem i ösregnet med Sarah.. isshh..

Söndag: Bra dag faktiskt, sov länge, jobbade helllaaaaa dagen.. tjänade en massa goa pengar på dryga limhamns-bor.. sen hem o mysa till Mona Lisas Smile och sen ZzZzZzZzZzZ...

Idag har jag verkligen fått en reality check, en hard sådan.. Började skolan idag.. Denna C-kurs verkar inte bli lätt alls! Vi läser tillsamans med svenska gruppen och alla som läser på magister nivå också plus alla som läser C-D uppsats tillsamans.. Ska bli intressant! Ishhhhh va nervös jag är, jag undrar verkligen om jag kommer fixa denna termin.. Vi kommer börja med Universialism.. ahh riktig ångest..

men WTF nu är de back on track o en massa grejer att catch up with, ska faktiskt bli kul att komma in i rutin igen.. actually.. jag diggar egentligen inte rutin men känner mig off o vill komma in igen.. well ska bli en very intressant termin damnit...

well imorrn är det en Charm-kurs med jobbet som gäller, kurs i vett och ettiket på nåt flashight hotell här i Malmö tydligen.. well, I get paid så mycket vet jag.. sen är de lite plugg i skolan som gäller o seeeeennnnn Stand- Up show med brudarna o boysen på Jeriko.. Ska bli kul!

issshh nu blev  jag mer nervös inför skolan.. blääää.. well laters iallafall!



/ Gab





ps; Jag tror verkligen vi kommer ta över världen socker pappa haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback