chill...

Saker börjar lösa sig nu, alla missions man har tagit på sig.. Det nästa stora jag har är Globsol i Finland och Styrelsemöte..

Idag checkade jag av en stooorrr punkt, eller halva åtminstone.. Jag skulle föreläsa på Anti-Rasistiska Filmdagarna här i Malmö. Jag skulle föreläsa för filmen Crash.. Idag hade jag cirka 100 ungdomar från Rosengård jag skulle snacka för. De gick verkligen skit bra, jag är jätteee nöjd! Ungdomarna va riktigt stökiga men vi connectade till slut o jag fick ut det jag ville ur visningen. Dom verkar ha kopplat vad jag snackade om och tog det till sig. Imorgon ska jag köra igen för 3 gymnasie skolor, ska bli intressant.. Sweet Sara som ville hänga med..  well hoppas de går bra imorgon också, ska köra en liten annorlunda taktik..

Gick hem med värsta energin och adrenalinet, tog de lite lungt, jobba lite , satt i ett telefonmöte med Finlands representanter för Globsol, lite städ o mycket mys : D  oaaaaa....

Imorgon är också en bra dag, nu när grejer betas av är allt .. skola, föreläsning, jobb, middag hos Sara med brudarna.. love love love..

nae sova time... särvi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback