back for a bit..

Yaooo.. well, det har  hänt för mycket på sistone, kul grejer men dock för mycket grejer! Lite väl mycket med skola, jobb och UMR just nu.. and to top that off alla föreläsningar jag har tagit på mig i stundens hetta. Jag ska åka till Finland på en 2 dagars konferans typ, Jag och en vän ska ha hand om Mångkultur och Media i 12 freakin timmar.. en workshop som vi måste samla 12h matrial till.. med wth de kan bli kul, lärorikt om inget annat!

Imorgon börjar skolan igen efter att ha praktiserat lite på umr, Regional Legal Systems: African Law, låter kul men fasar över hemtentan.¨

Ehm something positive då, ehmm saker rullar på bara, jag har koll på läget haha!

Veckans bra saker:

* Skolan har börjat cleara up lite
* Biljetter är fixade till Vasconcellos
* Musikbyrån Live
* Last.fm
* Min princess har tagit sina första steg
* Träffade min Cripp
* Bagatelle
* Snälla strangers
* Family Love


Veckans bull saker:

* ONCE again sjuk.. mitt immunförsvar har tagit semester..


Väldigt ointressant period nu o blogga.. händer inte så mycket intressant!


Laters yall!


Kommentarer
Postat av: c

woho, är på veckans topplista

2006-10-09 @ 16:11:16
Postat av: G

Du är på min topplista året runt !

2006-10-09 @ 22:17:01
Postat av: c

rrr, vår, sommar, höst, vinter

2006-10-10 @ 18:44:52
Postat av: g

Dublin är dock inte på min topplista.. nära är bäst!

2006-10-10 @ 23:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback