How is this possible?

Jag har världens absolut sämsta immunförsvar damnit...

Jag har precis varit dödssjuk, med öroninflammation, halsfluss o hela grejen.. precis börjar bli bättre, and then bammmm en ny förkylning, damn give me a break.. har grejer o göra.. people to see liksom.. fannnnnnn för o vara sjuk, har varit på sjukan ( världens crappigaste vårdcentral) men har fått lite medicin nu iallafall.. diggar inte piller egentligen men what to do..

well nu har jag fått ur de ur mitt system..

Well har suttit i flera dagar i sträck o försökt avsluta min B uppsats.. intressant ämne men seriöst så pallar jag inte mer med Samer just nu.. börjar bli expert.

Vad har mer hänt.. Snackat lite mer Klarre i Sydafrika, Robin i Chile, grabbarna lever gott o har kul.. Klarre håller på att spela in en dokumentär och Robin pluggar historia i Santiago..kul för er boys men what about me? och Cripp.. well vi får dra iväg vi me.. en freakin termin kvar i skolan.. examen headin this way =)

Banderollen blev riktigt flyyyyyyy.. grymt med fixy trixy designer folk.. Thanks guys! Tog ett tag men den blev över ball.. wicked wicked wicked..

Urix i helgen då. ahhhh skulle behöva en Spa-helg efter denna veckan, nae då ska man åka till Umeå av alla ställen o sova på golvet i 3 dagar.. well its charming säger dom..
Nae men det ska bli kul, ungarna diggar det iallafall..  Engagemang liksom..


Fustration är veckans-motto eller hur Sara..  Skrik i hissen är det enda som funkar för de haha!


well nu blajjar jag på bara.. better go..


Laters!

Kommentarer
Postat av: S'nara

yea, skrik i hissen lättar på trycket..fo real..
+allmänt flum är inte heller så dåligt..

2006-05-24 @ 21:34:35
Postat av: c

jepp jepp, låt oss gå vidare på vägen ner för backen upp för slänten runt hörnet och in i skogen för att sen komma ut till staden

2006-05-24 @ 22:05:21
Postat av: the gift

true words people..

2006-05-24 @ 22:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback