WTF !

    Let me tell u.. hände ännu en wack grej idag på jobbet... Hade en massa pain in the ass kunder idag!

En snubbe köpte grejer för typ 80spänn.. så tyckte han de va alldeles för dyrt, så han börja flippa o säga att jag lura honom och att jag säkert skulle behålla pengarna själv o grejer.. ! På 80kr liksom.. Jag e fattig men inte så fattig hehe..

well anyway så slänger killen fram 20kr o säger - Det är allt du får! ... Jag tar hans bananer o säger - Då är det allt DU får! Bara för att provocera! Men men, han gör värsta scenen o slänger plånboken på mig.. blablablalb de löste sig till slut! Snubben gick därifrån efter att en annan kunde nästan slängde ut honom..

men nu till grejen: Min chef kom till min kassa sen o fråga vad som hade hänt... Så berättade jag att gubben trodde jag lurade honom o så..sen säger min chef, get this!

- Men det är kanske inte så konstigt, vi är inte riktigt vana vid invandrare här. Han känner ju inte dig, ta inte åt dig!

Seriöst? Inte ta åt mig.... blaahhhhh gubbe..


 well de va allt jag hade o berätta, berättar om min konspirations-teori imorrn.. sleep tight amigos! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback