Trodde aldrig nånsin!

whaattaaaapppp... 2 dagar sen jag skrev, inte hänt mycket, va hemma i Perstorp hela helgen. Hälsa på family and friends =) mys mys mys..

Som sagt, såg Pharcyde o har smällt de lite nu, de va en pretty grym konsert ändå...

Och nu är det bara 2 dagar kvar till SAIAN! Såg Saian 2003, tror jag de va.. förstod inte ett ord dom sa men fan vilken konsert! Sån energi o samspel mellan snubbarna.. Såg Erykah året efter, trodde verkligen den konserten skulle överträffa Saian men icke, samma sak med The Roots som ändå är favo-bandet, nooopee... Le Saian people, ni som inte köpt biljett o bor i området! Köp Köp Köp!

Well som titeln säger så har jag gjort nåt som jag aldrig i hela världen trodde jag skulle göra.. håll i er nu! Jag har raderat min inkorg på mobben... woaaaaaaaaa.. trodde ni aldrig va haha... Jag hade 170 mess, som alla raderades av ett litet klick..  out with the old in with the new som man brukar säga... Några mess va till o med från 2004, bara bort! Fan vilken känsla, kanske låter corny men det är sant.. Börja om på noll igen ... haha.. nerdy but true...well nu vet ni de!

Ushh har precis haft en lektion om Minority Languages, gick från lektionen med samma information som jag hade när jag kom.. så mycket vet jag. och att det finns ett språk med ett very dirty name.. Thats all!

well nae nu blajjar jag bara... Im out!    som sagt! Fyll min inkorg igen.... ciao...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback