Off-line igen! damnit.. försök 2!

well, skrev precis värsta inlägget så raderades allt! Nice huh...

well Sara, Thora., Märtha o några av hennes vänne and moi, va på Inkonst igår! Folkhemmet.. de va riktigt nice.. Jossan spelade, hade inte hennes nya matrial men de va nice.. riktigt nice.. Sun and Moon är så nice, nice stämmning, mysigt ställe o god fika! haha... Filmerna som visades av RåFilm, va lite för artistic för mig, a la filmerna som visades på Rust i höstas.. den stilen.. men fattade vart dom ville komma!
Miss Josefin va lovely, trots hennes kassa hals.... kolla hennes hemsida förresten,
www.josefingustafsson.com .. good shit!


Well, är lite uppe i varv just nu, har precis varit på ett seminarie med Leila Freivalds här på skolan, well vet inte riktigt va ja ska säga.. tanten har stil, glider inte med värsta säkerhetsvakter och Säpo-snubbar o allt. Hon skulle snacka om HIV/AIDS situationen ( ur ett kvinno.perspektiv) , både hur det hanteras internationellt men främst hur det hanteras av UD.. Men jag säger bara en grej...GOOGLE! hade jag googlat ämnet hade jag fått fram samma info, om inte bättre, och jag hade antagligen kunnat presentera det på ett bättre sätt.. Men va ska man kräva hon är ju bara Sveriges Utrikesminister... freaky situation, hon klargjorde dock en grej,  det är ett stort problem o de kommer bli ännu större om vi inte gör nåt åt saken.. wellll stoppa pressarna! haha nae nu ska ja inte va så hatisk.. tycker dock hon kunde haft med sig någon kunnig inom ämnet så det inte blev: jag har inga kommentarer åt frågorna som ställdes av mina fellow students..Tror vi IMER folk kanske förväntar oss lite mer, men som sagt hon sa att hon inte visste var hon var, eller vilka vi va! Bra Laila.. men gott kaffe va de eller hur Sara?! haha.

whats else? Pharcyde om 2 dagar, Min data har crashat ännu en gång, vill du fixa den är du välkommen! Har varit en rolig vecka kommer antagligen bli en ännu roligare helg! Pharcyde o brunch med the ladies på lördag kanske till o med tar mig en trip till hooden!

       well laaaattttteeeerrrrrrrrrrrrrrr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback