My Box!

not happy camper


well jag upptäckte igår att jag inte är en happy camper i min lägenhet, den är alllddeelleesss för liten, jag har verkligen försökt men nae! Jag diggar den o så men jag kan inte vara där förlänge..

Den är fin o fräsh o så men waayyyyyy för liten. Trevligt o bo där o allt men hade jag inte haft folket på första våningen vet jag inte vad jag hade gjort! Folket på första våningen delar kök o vardagsrum, dom har små rum bara. Min TV-tid tillbringas rätt så mycket där nere, Well jag tror jag måste måla mina väggar nu. Vitt och jag går inte ritkigt ihop.. Need colour....

Men kommer inte vara kvar där hela livet så boxen får funka ett tag till! Snart åka alla första våningsfolk hem också ju!. Till Island, Sydafrika, Holland o allt dom e ifrån..Lonelyness på hög nivå!

Ähh va jag klagar, vissa har inte ens ett hem.. Nae jag diggar min låda.. nu iallafall... haha

NU ÄR DET BARA EN DAG KVAR! En hel dag till konserten, vi blir en hel brady bunch på konserten.. en massa folk =)  Ska bli riktigt kul...  Lektionen kl 9 dagen efter bli nog inte av eller va tror du Sara? haha


nae nu ska ja träffa tjejerna, vi ska gå igenom the exam of death damnit.. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback