Ingen rolig vecka alllssssss!

Well sitter med en crapy hemtenta nu eller rättare sagt jag borde sitta med tentan.. Kan inte koncentrera mig, gender, women and human rights handlar de om.. Inte mina ämnen så jag gör de bara för sakens skull! well, se om jag kanske lär mig nåt om Affirmative Action? Hmm..

Well, sen är det kongress i helgen och jag hinner inte ens tänka på de, har inte satt mig in i motionerna o liknande, måste skriva en presentation också, en dagordning till mini-mötet, hmm mycket med organisationen just nu. Borta 2 dagar nästa vecka på möte också, well jag har valt de själv, kan väll bli kul.. Jag ska på en konferans i Köpenhamn på Onsdag, hmm på danska yaoo... snubben ringde igår o bjöd in mig, fatta inte ett ord av va han sa.. well de ska väll gå! Ska bli en intressant helg, kongress/tenta.. well well well well well well..

Ska klippa mig också för er information.. haha just so U know..

Nae nu ska ja gå tillbaka till böckerna underbara värld o läsa om the development of women's human rights.. kul huh?

            well later! ciao...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback