Work, work, work but Oh so fun!

yeay Gab makin bacon.... bokstavligt talat.. haha jobbar i delikatessen på Ica, har ni vägarna förbi Limhamn.. come in så bjussar jag på ost o skinka! Gab hookin u up..

Well jag jobbar sadddaaann som vi säger på ren skånska, goa cash men lite ledighet once in a while hade inte skadat! Näh jag ska inte klaga, gab just love that Malmborgs.. haha Oxtunga en lördagmorgon kl 7.00.. lovely just lovely!

What else.. Har börjat jobba tillsamans med Nico och Möllevångsgruppen med Möllevångsfestivalen!

Möllevångsfestivalen för er som inte vet är en phattttt festival som kommer att äga rum den 28 / 29 Juli på Möllish.. alla gator kommer att förvandlas till en enda stor gatu-fest for u and yours!

110 band på Folkets Park, Street del i Jesus Parken, Chill out i Rondellen, Galleri Gatan blir KonstGatan, Bazar, Loppis, Karneval, Gröna-Gatan, Barn aktiviteter, Xpress yourself med Clara Stjärna, allt möjligt!

Well jag har hand om allt på Folkets Park som inte är musiken.. alla kring grejer, jag och min högra hand Voda har lite idées.. Nu är det bara att sätta planerna i verk! Yeayy.. faktiskt kul att jobba med festivalen.

Som vanligt har Gab always en massa i huvudet och in action så nu ska ja dra över till Sarah !!!


Later yall! Vi ses på Möllevångsfestivalen, förresten så behöver jag DIN hjälp! Ja Du, precis Du, behöver folk som kan ställa upp o jobba !

Well ciao!

Kommentarer
Postat av: Thora

Hi Gabi, are you in charge of this festival:) sounds like fun, wish I could come, you know how much I like concerts!!!
Can´t wait to see you guys, I miss Malmö so much
Koss og knús frá Íslandi

2006-07-17 @ 23:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback