Beachen...by night!

well..

I lördags hade el Pelao Nico och Alianza fixad en wicckkkeddddd beach-party.

Facklor, Dj, Bar, Party-tält, Brasa.. they went all out! Grymt nice!

Dagen började bra, jobbade nån timme, lunchade hos Sarah och det slutade med att jag hängde med Sarah o Franco hela dagen. Kollade på Green Street Hooligans igen med Franco.. galet bra film!

Well sen kom Sara lagom till fotbollen.. och Tyskland tog hem tredje platsen, hm congrats germans..
Sen drog vi till stranden, Voda hooka  också up på straden..

Allmänt nice kväll, blev lite sent för en working girl men wtf  liksom....
Igår jobba jag hellaaaa dagen, slutade lagom för att ta mig till folkets park och kolla fotboll! Sett majoriteten av matcherna i parken måste se finalen också! Vädret var verkligen inte med oss, det började spöregna under matchen.. men men, de hör till haha..

90% italienare i publiken och jag o Sara trogna till France ; D som btw borde ha vunnit eftersom dom gjorde en så mycket bättre match än Italy, men dom fick spö.. skön mördarblick Zidane fick också, haha..
well skönt avslut av VM med en massa kids som krossar en helbusskur och tar sönder en buss, lovely just lovely eller hur?

well whats up for today?

Träffa Pelao Nico på hans kontor om ett tag, sen laga mat med Sara o Sarah ikväll! Thats up..



Im off.. Ha en bra dag / Gab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback