Soooon... but not soon enough!

Le Saian


Soon soon mina vänner, entrar le Saian mejeriet, kommer bli så fett! Redan köpt biljetter o allt ju! Minns ni sist dom spelade på mejeriet? Aerobics-pass! .. kommer bli wicked wicked.. Pharcyde veckan innan, heta mars-veckor!

Well, som vanligt är jag fortfarande lite off-line lite då o då.. ska ringa telia ASP idag! Annars är där inte mycket som har hänt, eller jo.. eller nae inte egentligen..

Rekomenderar Olivers  Stone dokumentär om och med Fidel Castro part 2.. Gick o såg den med Pancho förra veckan, riktigt bra.. See it! ..

Annars är jag bara uppe i en konstig studieperiod, har en ledig vecka och inte speciellt mycket att läsa, sitter nu (eller borde) med en text om The Ethics of Intervention in Self-Determination Struggles, mycket intressant, sen har jag inte mycket mer att läsa, eller jo måste förbereda en grej inför International Criminal Law seminariet.. Tricky...

Well jag har inte så myket att berätta.. Tänkte gå ner o kolla om det finns några biljetter kvar till Miriam Aidas konsert på Victoria. Hoppas..

Min gubbe kommer förhoppningsvis o hälsar på i helgen!  hurrraa ! pussas i dagarna 3.. =)..

 well nu ska ja dra o läsa lite.. later amigos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback