soon soon..

 Jaha nu är det inte många dagar kvar, känns lite som jag ältar min nervositet lite.. Fonk it ! Jag ska älta lite till..

Mycket att stå i nu sista dagarna, mycket sista minuten fix o mycket folk man ska hinna träffa.. Försöker vara så mycket så möjligt med familj, vänner o sweetheart just nu.. Gab är lite bölig av sig o har lite svårt för att säga hejdå o försöker flytta fram allt..

5 dagar kvar o en massa att styra, alla kläder o acccesos, skolgrejs, presenter, souvenirer, allt man ska ha med sig.. Alla sprutor är tagna, allt mygg-grejs är köpt, alla piller är köpta. Alla papper är fixade eller ja nästan, faktumet att vi inte har några visum är inga problem för oss tydligen haha.. Men study plan o sånt är färdigt... The thing som är lite läskigt är faktumet att skolan inte har hört av sig än.. Vi bara förmodar att dom ska komma o hämta oss, well well vi tar oss till Universitetet på något sätt..
Fick en konstig wake-up call imorse när jag vaknade hos min vän  att jag ska actually lämna sweet Möllan o folket omkring ett bra tag.. Kommer hem lagom för att styra med Möllevångsfestivalen.. om de blir någon...
Känns som jag glömmer något viktigt, har varit en sån intensiv vecka o jag har varit helt uppe i min bubbla, säkert nåt jag inte har tänkt på.. remind me om det är något viktigt jag har glömt..

Anton skulle ha hunnit med o målat min princess Nathalys rum denna vecka också men det hann vi inte heller..  Han ska måla ett sago/äventyrs land, natur, djur grejs på en av hennes väggar i hennes nya rum.. I mitten på målningen ska det stå Nathaly.. Brorsan fick första rå-skissen idag o han rå digga skissen... Duktigt av dig :D

What else.. Sista pimpla vin - skaka ass på Volym igår, ill be back!

Sitter hemma hos min moms nu, käkat god mat, kelat o myst med familj, o nu tittar jag på Hajen 2 o bloggar lite o får sista minuten tips av vänner...

Btw, har du någon erfarenhet av Johannesburg får du gärna dela med dig..

Nae nu ska ja forsatta titta på filmen, leta upp mig på resedagboken btw.. jag fins around, följ min resa, titta på mina bilder , skriv kommentar... show some love bara..

ok film-dags... love love love love / The Gab



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback