ay ay ay !

37017-149


13 dagar kvar and counting!

Har sagt hejdå till lite folk som ska mot nordligare bredgrader över jul o nyår som jag antagligen inte kommer träffa innan jag åker.  Welllllllllllllllllll, jag börjar bli lite nervös nu, eller mycket.. När min reseförsäkring har börjat gälla liksom haha, nae men har fått alla last minute tips från lärare, utlandskordinator, kurssekreterare nu.. Jag har valt kurser som jag ska läsa därnere och slapp Syntax thank god, jag o grammar går inte hand i hand..
Jag ska läsa:
* Critical Issues in Modern African Litterature
* Introduction to Sociolingustics
* Currents of thoughts in the literature of the African diaspora
* Introduction to gender issues
* Commonwealth Literature

Kurser som jag delvis har läst i Sverige men har faktiskt ingen lust att åka o plugga järnet så jag myglar lite, men ska även skriva min examensuppsats i engelska så det lär nog bli att råplugga iallafall haha..


well måste städa min lägenhet, lillbrorsan ska ju flytta in så länge o ta hand om mitt cribb..


Laters laters....


dagens låt: Hi-Tek - Keep it moving

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback