yoo yoo!

weeeelll, har inte hunnit skriva så mycket, har fullt upp.. mycket umr, jobb, skola, familj o vänner.. tar mycket tid o försöka få ihop allt.. men de funkar, ännnn så länge! Inte varit hemma så mycket! well men de funkar, mitt val...

I helgen har jag bara jobbat, umr:at lite, hängt med tjejerna o så.. mycket soft helg!

Mycket små grejer på G med umr just nu.. urix ska bli kul som fan! Interaktiv-mässa hmm!
Seminariet i Oslo ska bli kul, väällddigt nervöst men kul, ska hålla en presentation om organisationen på 15 min! woaaa... lite ge rasismen rött kort grejer, mycke på g.. kul kul!

Vi va ute o käka på El Patio i lördags med tjejerna... Thora, Sara,Sara, Märtha, Candice, Charlotte, Nathalie och jag =) Mycket trevlig, tog mer än 1 timme innan vi fick in förätten hehe, men gott va de =)
lite mycket vin innan maten bara haha! Candice gav ut sitt ( rättare sagft Blais) nummer till en kille som satt vid bordet bredvid haha, dumma jag glömde mitt paraply o fick gå tillbaka o hämta de o killarna va helt till sig haha.. Stackars Blai fick en massa heta sms av snubben sen... rätt kul..

well, de har inte hänt så mycket mer spännande! Ska på lektio om the organisation of indigenous group.. ska skriva b-uppsatsen om detta också...

hmm, har inte så mycket mer o berätta folks! 
 
               Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback