sushi-addict / hater!

well 3 dagar sen jag skrev igen.. har inte hänt nåt speciellt, va o käka sushi med brudarna i tisdags, myspysss... visade sig vara ett gäng perstorpare som ägde sushibaren.. go figure liksom... konspirations-teorin im telling u sara.. vi träffade anna dread också utanför som också hängde med, en massa sushi-rookies och japan-sara som fick agera sushi-expert..
well hon valde wicked nice grejer o vi blev alla mätta o glada.. förutom västerås sara för hon är en sushi-hater.. first time sushi-hater girl!  haha.. skoja, im proud of u, jag tyckte de va räligt första gången jag käka de..

well de va sååå gott den dagen att jag, valle och Princess Nathy gick dit igår också haha.. snacka om stammisar.. käkade samma grej igen hehe.. o nathy passade på att charma hela resturangen.. sötast i hela världen =) söt som sin faster..  mysigt att dom kom o hälsa på!

sen fortsatte the ride mot Darinka för att fira hennes födelsedag lite.. lite tårta o girl-talk.. riktigt mysigt..
well festen fortsätter idag på Volym, aldrig varit där men de kommer säkert bli kul.. behöver peppa upp mig lite inför styrelsemötet i helgen, ska bli kul, hörde att alla skulle komma också.. kul men ack så jobbigt =)

men men, nae nu måste jag gå.. bråttom hem.. besök on the way..

well later amigos.. vi ses i framtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback