Guess who!

well, jag o voda satt hemma hos mig igår o gissa vem som ringde jooo Dalia.. har inte sett henne på ages.. well de va kul o snacka lite, ( voda tyckte kanske inte detsamma men men hehe)

Vi stack till Märtha på Rönnen, lite mat o lite chit chat.. sen stack vi alliihhopppaa till Volym, soft ställe men skön reggae, lite för mycket folk bara annars va de nice, dee o hennes polare va också där o fira hennes födelsedag.. träffade på Jimmy också, go figure att han va ute på möllan hehe...
 vi käka en falafel o sen gick vi förbi donau.. sen gick vi hem.. duktigt va :) kul kväll :)

men men de va min torsdag..


just nu sitter jag på kansliet o ska snart börja styrelsemötet.. ska bli kul kul!

well laterzz..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback