woaa...

Que pasa folks..


well, inte mycke händer just nu, low times low times indeed.. eller iofs lite händer, inflyttningsfest imorrn, jag o mina pantertanter slår till me litta fest... Minikollektiv: Finns de hjärterum finns de sjärterum damnit!

Sara , Sofia och Jag ska lätt dokumentera vårt samboliv, fett rolig mångfald. . En bonna-blatte från Perstorp, En smålänsk homo-kristen, En Neger från Trelleborg  . . plus att vi alla är lite dampiga så. . . cheaaaaa . . haha fett rolig blandning . . . Big up till brudarna, ni är fett roliga :) Surreal life on blatte-tv ! well bilder kommer snart :)

vad else? Fick ett uppdrag av umr igen, ska hålla i en föreläsning/ workshop på avslutningen av den europeiska kampanjen all different all equal... Snacka om  the aftermath o inte 50 cent aftermath utan efter kampanj arbete, hur går man vidare, sponsring, medlemmar etc, ska berätta om ungdom mot rasism, hur vi gjorde efter slutet på första kampanjen 96. . Lite workshops / föreläsning.. Kommer bli nice o träffa likasinnade kids från dom flesta länder i europa..

well  . . . va hemma i perstorp igår.. . träffade Mamis och min princessa Nathaly.. lillan slutar aldrig prata, har news hela tiden. . Som man kan älska ett litet knyte, helt otroligt :) joy joy joy,,,


ehmm orkar inte skriva mer nu haha....

Kajsa; Du som Umr:are borde veta vad dubbelmoral är haha.. Jah Cure baby! haha...  Sthlm nästa bebita..



Dagens låt : Talib  Kweli - Oh My Stars feat Musiq



image173


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback