Breathe..

shiznit vilken intensiv helg!

Fredag; Började chill, riktigt peppad för konserten.. Mötte upp  Sara, Sara, Lina och Genti på centralen o drog oss över bron.. Mötte upp Cesar på Norrebro och förfestade lite i hans cribb med hans polare.. Soft soft soft.. Stack mot Vega för att kolla på the Roots.. Köpte mig en fly okayplayer t-shirt sen köpte både Cesar o Sara likadan haha.. fans or what..  well Mats Nileskär va "förband" .. Sen körde the legends igång och jag vet inte riktigt vad jag ska säga, klart de va över-fettttttt.. men jag vet inte, efter att ha sett The Roots 6 ggr nu vill man ha lite variation i showen och inte exakt samma show alltid.. men still så va de över fett , förväntade mig inget annat av the roots men jag vet inte kan inte säga vad som fattades. Alltid samma solon, trumbattle, medley.. I dont know.. hmm men efterfesten va ball, Questlove som Dj på Vega, nice nice.. blev en lång kväll, vi fortsatte till nåt electronica ställe, rätt nice .. well hem till sesure o sova en timme eller nåt, sen upp igen o flyga till Sthlm..

Lördag: Well efter att ha sovit en timme gick jag upp o tog mitt till Kastrup för att flyga till Sthlm på möte. Denna gången va de LSU´s årsmöte.. 53 ungdoms-organisationer representerade vid mötet, segaste jag har varit med om på länge, alla organisationer med olika erfarenheter av kongresser och ville få sitt igenom, världens sämsta mötesordförande också btw.. well de va nice o va på fryshuset o knyta lite nya kontakter... pretty nice! well efter en långgggggggggg dag gick jag o Kajsa o Hanna hem till Kajsa.. satt o snacka lite, lite drinks.. Drog sen mot odenplan för att möta upp Sanaz o dansa lite salsa på Mojito.. Men drog ner till Linkbar istället.. haha what a night, mycket dans o en massa nice dancehall/reggae.. inte haft så kul på länge, spydiga brudar o sliska boys hör kvällen därtill :D haha.. så nice!

Söndag: Sov 2 timmar hos Kajsa o drog mig till centralen för o ta tåget hem till Skåne-land, blev hämtad av the sweet Tehå på centralen för en utedag i dom mörka skånska skogarna, vi drog till ett riktigt nice vindskydd, tände brasa o allt.. mys mys mys...  Tog tåget hem till Malmö, dusha o off till Anton för ännu mer chill o mys =) Bra söndag, men crashed sent igen o fick inte mycket sömn denna natt heller


Breaatthheeee... så stressigt just nu... Sitter på Arlanda just nu o väntar på mitt flyg hem, har varit o haft en föreläsning på Anti-Rasistiska Filmdagarna.. Ungarna fick se American History X o sen höll vi en föreläsning.. o nu är jag beat,, helt slut vill bara hem o ZzZzZzZzZ...

gotta go, Go to gate skylten blinkar... laters yaaaalllll!



( långt inlägg damnit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback