Midsommar IP 2006

Well, midsommar va faktiskt kul, belive it or not!

First Stor grill-fest hos moms.. äkta chilensk midsommar : D .. wicked mysigt!

Later fest hos Moco på klubbstugan, detta va faktiskt kul, träffade en masssaaaa folk som jag inte har sett since typ förra midsommar.. Som vanligt på Prs-fester får vissa one to many i sig, blir lite jobbiga men thats love haha...kul o se alla igen! Same old hooden, folk flyr byn men folk förblir sig lika även om vissa av oss har flytt till stan.. bonna-love till hooden : ) Damn Moco bara som skulle "signa" alla som va på IP.. snyggt och jag skulle jobba dagen efter haha!
Men som sagt mys och nostalgi till tusen på midsommar  : )

Weell what else.. jobbar som ett djur, hinner inte med mycket mer, saknar min Sara som har flytt till Västerås! come back come back !

Hängt lite mer Pancho o Nico.. haha såg 50´s film, vi va phett gangstas efter de! Väntade en heeelll kväll på att grabbarna skulle tatta sig but no.. snubben tog för lång tid på sig. Satt på Nicos tak o såg ut över Malmö, galleennnn utsikt!

What else..

Mista Mista kommer till helgen ! Mys Mys Mys Mys Mys : D

Whats up for today?

Städa lite, hänga med pancho ikväll... Svara på mina mail for the moment!


Laters folks! /

Gab on her very pink cloud on your number one spot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback