back in malmö ..



Yo..

Yea Skåne again.. Jag börjar bli fett sugen på att flytta från Malmö btw, ska man flytta till Hbg?! Finns dock inte så mycke mer o göra i Hbg men börjar bli trött på Malmö i helhet, kanske dags för nåt nytt bara.. well, anotha day anotha drama..  I alla fall har varit borta en hellll vecka från Malmö o veckan har varit sjukt intensiv. Sthlm va fetttttt nice, riktigt nice o komma bort. Träffade familj, fina vänner, nätverka litta, jobba litta mer o dancehalla på Södra Bar ännu mer med Kajsa.. Har fått en shysst deal o har försökt sälja in mitt företag också.. Intensivt! I fredags kom ja ner till Skåne igen o drog till Hbg direkt, hade en riktigt Tswana fest, en massa polare från Botswana och Hbg.. Nice music, mycket häng o goda hederliga sort guld.. Me like

Babalast drog jag till Perstorp för att fira min prins, Zion fyller 1år på tisdag och Castillo-Lagos firade med den bästa grillfesten á la Chilena.. Me likeee!! Solen kom ut o sen va de fotbollsdags.. Denna dag blev lovely, Familj, grill, kärlek , öl och gamla vänner..
Söndags blev jag väckt sjukktt tidigt av King Zion o Nathaly, men blev väckt med en puss av Nathaly så det satte the mode hela dan.. Käkade mammas söndags middag and then off på bio med fina Marcus : ) vi såg nya Terminator 4 , fetttt med action med konstig ass handling, nån som har sett den får gärna ringa o berätta va filmen gick ut på.. Typ bara vadå Kyle, vadå om inte Star hade tagit kontrollen? vadå arnold, vadåååå allt … Sämsta: Ill be back linen men jag garva haha..    Skit i filmen mysigt o hänga me Makki iallafall :)

jaja back to allvaret .. Love n Light!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback