Human Virus strikes again..




Yepp,  the woman the myth the legend.. aka The Human Virus strikes again..

Som ni vet har jag för vana att pajja allt elektroniskt omkring mig, kopiator,
 mikro, ipod, telefoner och skrivare o en personlig favorit datorer
som inte är mina..

Well jag måste step up my game lite o testa större grejer eller hur.
Thats why när jag va skit stressad till ett möte i Sthlm koka mina emotions
över o jag fick ett helt tunnelbanetåg o slockna.. Jag skulle på i slussen, satte
en fot på tåget.. People EN FOT! o hela skiten slockna.. paaahh! När jag gick av igen
tändes alla lampor men tåget kunde inte åka vidare.. Alla fick hoppa
av, tåget blocka all trafik på den linjen jag fick kuttaa till pendeltåg stationen o
åka vidare.. Flygplan nästa?!


Got damniiitt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback