egen cred!

Sitter o läser utvärderingarna från en workshop jag höll i Sthlm i veckan... Så grym jag ärrrr, ärligt .. :)

Lite kommentare för o hypa mig själv lite..

"Skön Attityd, rak person på ett väldigt positivt sätt, STÖRT SKÖN CHILENARE, Skön dialekt också "

" Trevlig och pratar på ett sätt man förstår, duktig talare"

" jätte glad, positiv, pratig, kunnig, snäll, förstår mycket, har mycket erfarenhet och är helt enkelt bäst"

" galen, men snäll o lyssnade verkligen på oss, gav oss bra råd o hjälpte oss att lösa konflikten i klassen"

" Engagerad, väldigt bra, förstående lättsam o skön!, Proffs!!"

ok egen cred stop here.. men jag blir lite rörd , hoppas allt löser sig för tjejerna.. Respekt o förståelse is what
its all about som sagt  :)

Love !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback