buullll...

ohhh men palla, idag har varit precis en sååånnn dag, stupid väder o drygheter o alla människor
som e på kasst humör.. Egentligen vill alla hem o lägga sig i sängen o chilla o bara låta
dagen gå förbi obemärkt.. Näähh, då e de den mest busy dag i gabbas liv, eller åtminstone
för denna veckan.

Well, vi va ute igår, jag o mina tswana boys. Vi drog o kolla på Buju Banton, de va överfett.. well
sent i säng, sov dåligt o litta bakfull, idag hade jag o min partner Omar lite möte, vi har äntligen blivit
ett handelsbolag.. Gabba VD för ett Eventbolag who knew?! .. Äntligen har vi kommit igång på riktigt
mer detaljer sen, samma med Jobb, jag har fått mitt drömjobb, inte vilket jobb som helst .. DET
jobbet som jag bara har kunnat drömma om.. iihh! Mer detaljer sen ..

Well sen möllevångsfestivalens möte och sen läsa på om hiphopfestivalen UNITY som
verkar vara de fetaste på länge..


Har ja mycke o göra eller? Förbereda en massa shows också, jag vet nada om backline o PA måste
fixa o trixa me de nu, dj sets.. oohhh jag orkar inteeee!


Ja ok nu va ja färdig me mitt bulla väder klagomål :)

btw, förlåt till alla ja har drygat mig mot idag i tele :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback