opps!

Ja, jag vet, jag suger på att uppdatera..

men nu så, en quick quick update! Som vanligt har ja haft en kick-ass vecka, dont jinx me now!

Bröllop förra helgen, Martina o Gustav :), Chill på stranden, Mycke jobb, Unity festivalen,
Erik 25 års fest med mycke kärlek o vänner,Mölle o Höganäs med gänget igår, Avslutade
hela veckan med niceee Sunday drinks hos Suss :)

Well nu har jag sammanfattat kort o gott! Kärlek rakt av denna veckan ..

Mos Def ställde in o de e andra gången han gör de så nu e de Mos-bojkott!
N.E.R.D spelar i Köpehamn den 14 aug! 85 kr inträde! I like!!

Unity festivalen den 15 Aug! Möllevångsfestivalen 24.25 Juli - The game 26 Juli-
Beenie Man 16 Juli - Sthlm Jazz 18-19 Juli - Juana Fe 17 Aug - its onnn!


Well, back to work, skriver o planerar! I found ma crew btw, jag har precis
anställt 2 av the best of the best Kulturproducenter ever!

Som sagt back to work!

Love n Light!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback