Back in 05 . .

Hey! Försöker updatera bloggen men går segt på mobilen . . Bots-Swe connection är lite segt! Well skrev ett långt inlägg om min helg i Zim! Kommer antagligen upp imorrn . . Satt precis o gick igenom gamla inlägg på bloggen jag e inne på mitt fjärde blogg år. . . Har varit kass på att uppdatera me jämna mellanrum men damn va inlägg d har blivit . . Brukar checka andras bloggar på blogg.se o brukar funta på hur alla dessa småbrudar me modebloggar har tid o blogga 10 inlägg om dan . . Men mest på hur ointressanta innehåll o inlägg dessa brudar postar. Dagens outfit, viktdebatt, frågestunder. O dessa brudar har hundra tusentals läsare per dag. All respekt men så intressant e d ändå inte. En av brudarna fick till o me va me i lets dance. Well ungdomskulturen är kanske ett passerat kapitel haha. . Det jag ville komma till är, 4 års bloggande har funkat som avlastning för hjärnan, jag skriver av mig o får sagt d jag ville säga . . Men shit va personligt d blev back in the days, kanske inte är så stor skillnad mellan mig då o dagens bloggbrudar . . Jag känner inte igen folk o händelser jag har skrivit om . . Hände mycke under Uni tiden, jobb, vänner, skola, familj o fritid . . Va nog skönt me lite avlastning o offentlig dagboksskriveri haha . . Tror jag antagligen har vuxit ur de eller så e jag inte lika stressad längre . . Hmm . . Kul o läsa gamla inlägg iallafall :) nee sovdags snart, först lite tidsfördrivande sydafrikanska soapies . . Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback