Valentine n more Valentine . .

Jaaa första året som singel på alla hjärtans dag . . O när man får lite perspektiv till allt lovey dovey stuff är d faktiskt shysst o fira d me en massa kompisar istället för en påtvingad middag för två. . Men i wont lie, jag är en romantisk fool. . Alla hjärtans dag är en mysdag! Fick faktiskt blommor igår :) Ett försök att hålla mig kvar i landet kanske . . Haha :) Well dagen började perfa, vi städa huset med shysst reggae o litta öl . . Sen börjar d hala in litta folk o vi lagade en kick ass lunch o körde igång grillen :) Super nice!! Vi blev en 25 pers . . Många grillvändor o tomma flaskor later satt vi mätta o belåtna o redo för GC uteliv :) inte för att d va så lockande igår . . Faktiskt sjukt omständigt att mobilisera folk i Bots, folk i 6 bilar som ska mot samma fest o alla bilar har nått stop dom måste göra. Hämta nån, tanka, ta ut pengar, köpa öl . . Mitt svenska tålamod fick ta sitt haha! Men vi made it.. En massa körande o en massa hemmafester senare drog vi hemmåt, däckade glad vid 5 o vaknade inte förrän 12 me like :) o nu har jag chillat hemma hela dan . . Tittat på en massa filmer, tittade på Adulthood igen o nu tittar jag på Blades of Glory :) Well ska påbörja min sista vecka i Bots . . Lide vemodigt, o stressigt med alla sista minuten grejer o hejdås . . Ska hänga i Joburg några dagar innan jag flyger hem.. Film, chips o mys nu ! Love . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback