Sikkken vecka!!

Yes fredag den trettonde och jag har än så länge en sjukt bra dag . . Jag har varit kass på bloggen men desto duktigare IRL :) Fan vikken bra eller chill vecka d har varit ! Bäst av allt hände faktiskt inte ens här . . ALDO min lillebrorsa fixa sitt körkort! Har jag grymma bröder eller vad. . En glädjer mina öron, den andra min mage o den tredje mitt hjärta! El Circo d los hermanos Castillo :) What else, well min tid i Bots börjar på riktigt närma sig sitt slut, även om d kommer bli sjukt nice o komma hem så är känns d riktigt bull att lämna Africa. Kanske o antagligen inte för alltid men 4 now! Jag e ju hemma här me, men men . . Jag har haft mitt göttiga o har rockat vad jag ska antagligen dags o ta mig i kragen o dra mot Svea ! En annan bra nyhet e att jag är nyförälskad igen :) yeay! Jag har hittat tillbaka till mitt ex! Nu måste jag tyvärr dumpa reggae o dancehall o fokusera på HIP HOP igen . . Jag sa till min polare Bnote att jag e på g att tappa hoppet om att hitta tillbaka till kärleken o gnistan till hip hop igen . . Han slängde ihop en dvd skiva med dryga 10 skivor me de bästa jag har hört på länge. . SO IM BACK! O nej nyförälskelse till en grabb får vänta! Länge . . Haha ehm anyway har en shysst helg framför mig :) har firat i 2 dagar redan att Chile slog Sydafrika så d blir en relativt lugn helg . . Imorrn skulle vi ut o käka på fin restaurang men kom på att vi är en massa som ville hänga me så vi kör en hemmafest me grill o allt! Kärlek på valentines en patota :) Söndag blir d utflyktsdag till min polares gård mer grill o öl . . Thats pretty much what we do! O lyssnar på house . . Eish! Nae dusha o öppna min första Saritas o börja helgen . . Mycke kärlek! Mwhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback