Perfecto mundo !!

Perfecto mundo Tisdag . . Shit sikken nice dag :) började segt dock, jag vakna vid 8 gick upp o drack vatten o kom på att jag va lite mer trött så ja la mig en stund till . . Vaknade HALV 12, helt seg o mossi i huet . . Skrev färdigt på mina CVn o drog mot main mall! Shit va mycke grejer jag måste köpa innan jag drar! Inga presenter dock men sista minuten grejer! Denna dra från Botswana historian börjar faktiskt bli lite ledsamt . . Hmm . . Well jag ska hem iallafall :) anyways , hade en sjukt mysig lunch på Spur med Lorato o Bui . . Satt i 2 timmar o chilla :) köpte me oss en flarra rödvin o drog o chilla på universitetet . . UB eleverna är nuts! Eftersom dom fortfarande strejkar över nedsatt studiebidrag e där kravallpolis o helikoptrar över området. Pretty överdrivet eftersom d e för varmt för o smasha rutor o klottra ner skolan ändå haha . . Men big up till dom hoppas dom får igenom sitt mål. Stor rättegång imorrn som kommer sändas live på TV . . Student kåren vs Utbildnings ministern. . Oh oh! Nee efter vinet o mer chillin fick jag skjuts hem av Thato som blev litta ledsen när jag berätta att jag ska dra. . Shames . . Well nu ligger jag i sängen utan air con eftersom elen är avstängd igen. . AH! Sovtime! Tmrw is a nw day i guess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback