Oj nu va d jobbigt . .

Nu e d skitjobbit damnit! Jag åker imorrn . . Har mer eller mindre bott här i 2år o ska hem igen . . Bara sådär liksom! Har inte blivit mycke bloggande pga alla hejdås . . Oh fan jag pallar inte! Jag vet att jag måste hem . . Jag vet att d låter klyshèe men tanken på mörker o snö dödar mig. Jag har haft ett antal inoficiella avskedsfester men hade den officiella igår . . En stor grillfest :) d dök up ett 70tal pers allt som allt . . Hatar hejdås blev mer ett "vi ses snart" eller ja inte så snart eller vänta kanske sista gången vi träffas? Nån man e van att träffa o chilla me dagligen . . Idag har jag träffat dom sista o pussats o kramats o sagt Särvi . . D blev mycke farewell presenter, väldigt sentimentala sådana . . Mix skivor, många tshirtar, foton! Känns inte som jag har hunnit handla några souvenirer till mig själv alls . . Tror en korg eller trägubbe inte är så rolig när den står på mitt rum i malmö. . Bättre me grejer man faktiskt använder . . Känns overklit att min Bots tid e över d e ju hemma . . Solen, röda grusvägar, konstiga kryp, djur, regnlukten sitta på tegelstenar o dricka Saritas o snacka skit. D e nog den faktor jag kommer sakna mest, den sociala delen. Snacka lite skit me tanten som säljer bönor, bankvakten, taxiföraren o alla andra för den delen. AAAHH fustration. . Blir inte bättre av att man får sentimentala tal o sms från polare. Hm d blir säkert bra hemma i svea . . Våren måste va på ingång bara! Jag åker till joburg imorrn o flyger på tors iallafall . . Ska hänga me Franco lite . . Och hinna träffa ehm Zuluboy innan jag drar oxå . . Ahhh vill inte. . Ok nu e jag färdig inga mer klagomål o gnäll, skärpning Gabs . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback