Escape plan?

Om jag lever på luft kanske jag kan stanna? Sitter på bussen nu på g till johannesburg . . Lyssnar på freshly ground Do bee Doo o vet redan nu att jag kommer sakna tibx nåt så sjukt. . Hade en mys kväll igår, packade i sällskap av 3 fina vänner . . Hade 2 sopsäckar fulla me gamla kläder , skor o annat bra o ha som jag gav bort till min gamla tanta som städade vårt hus innan . . Oh det regnar som vanligt när jag åker . . Det har varit sjuk värme i flera veckor men just idag regnar d . . D regnar på alla mina "dagar" . . RAIN MAKER!!! Nae jag e framme vid gränsen nu . . Hoppas dom inte strular som vanligt, träffa lite vänner i joburg sen Svea rike . . Pussa på mina kids :) o lära Zion o prata . . Måste rycka upp mig damnit. . Ah!! Lovely love Botswana . . Ke tla jst nw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback