My Twitter..

Jag skaffa Twitter men kommer nog tycka det är fetttt irriterande att folk har så stor koll o att jag måste uppdatera skiten hela tiden så jag pallade inte o tog bort den igen.. Kanske tar upp det igen när jag är en superstar med en massa fans som jag vill uppdatera .. men bara den dagen ;)

Yee annars är life pretty good just nu faktiskt, fick lite cash idag så det blir bara bättre.. Var ute o föreläste på en skola i Helsingborg igår, eller det va 2 Workshops, hmm vet inte riktigt vad jag ska säga om skolan, om jag säger att det var en främlingsfientlig nazze skola full med ungar utan någon omvärldskunskap är jag ändå rätt rättvis i bilden.. jag har ändå varit ute på många skolor o gjort liknande grejer men detta tog lite priset. Kommentarer som; " Vadå, kan man flyga till Islam" och " De är ju bara blattar som begår brott i sverige, eller de säger dom ju alltid på Efterlyst, gärningsmannen pratade med brytning" .. Gotta love it.. Blev helt tömd på energi o allt hopp om människor medmänsklighet försvann..

Men fikade med min vän Lapo från Botswana i Hbg lite senare o allt blev genast mycke bättre.. Fina hon :)
Möte med Möllevångsfestivalen på kvällen och tanken på world dominance med gänget var nära..

Idag har det vara en mastermindin dag på hög nivå, möte med Partnern O och har delat ut o satt up ett hundratal flyers med Danni. Chillat med roomie Sara och fått en massa bra feedback från projekt o idéer..

Mycke o göra men its movin.. Om jag bara kunde få ett jobb så hade allt blivit aiitt..

BTW: GabTk present Club OnTop på fredag, du har inte missat eller hur..

Dagens lista måste ja få me också:

Dagens låt:  Fortfarande Creol med Mos Def
Dagens avundsjuka; Johannes såg Raphael Saadiq igår
Dagens tanke: Dumma Saudi Arabian lagar
Dagens hustle: Falafel för en tia
Dagens lösning: Cashen rullar in som dom ska
Dagens kärlek: Alla som kommer på festen!
Dagens kärlek2: Mys med Bubbly
Dagens surprise: Min cykel har inte hittat hem än
Dagens fundering: Möllevångsfestivalens Volontärer
Dagens saknad: Castillos ..

Sova sova .. ZzZzZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback