AH !

Yepp, så känns de just nu.. AHHH! Jag blir nuts på grejer.. Yea i know, jag har ingen anledning o bli loca på grejer.
Men men men men men men men yepp dats it! Jag måste ha ett jobb, ett vanligt hederligt svennebanan jobb! Eller en flyaway far far far away ticket till GC.. Naaa! Gabs gonna be fine eller hur.. Idag har bara gått i fustrationens tecken, igår va en heavy Castillo dag, bästa på länge.. Idag har jag gått o blitt fustrerad och gjort escape plans.. går inte så bra!

WTF, dagens lista:

Dagens surprise: Saudi Arabian Laws
Dagens I-like: Parkchill
Dagens new hustle?!: Vinylbaren?
Dagens tune: The Pain - Murs feat
Dagens tune2: Lo Que Paso, Paso - Daddy Yankee haha!
Dagens ahhh: Du du du du du!
Dagens yea: Ny Samordnare för MVF
Dagens too bad: No Sthlms natt...
Dagens tanke: Du du du du du again!
Dagens saknad: Kitso ..
Dagens love: Spotify bloggen..


yepp yepp yepp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback