leavin cumin goin . .

Kor denna pa svenska, well nu e de dags o ta sig hemat igen, men bara for nagra veckor .. still valdigt vardefulla veckor..
Fan va ja langtar, seriost, har inte haft san hemlangtan pa lannggeee.. Kan bero pa att Botswana ar kallt som sadan men soligt dock o Sverige o Perstorp ar fint o gront o jefligt gott bara.  . . Eller Perstorp o Perstorp, min moms har blivit overtygad av hennes gubbe o flytta till ehm hall i er nu .. HASTVEDA, sugit men va ska man gora.. home is where my moms at som man brukar saga.. vill bara hem nu o pussa pa min brors barn, pa mina broder, chilla med mina tjejer i parken o rocka hela Mollan o Mollevangsfestivalen :) kanske till o med en trip up till Sthlm o halsa pa 08 folket men mest av allt vill jag bara  chilla i min mammas tradgard o kaka jordgubbar :) oh oh oh vad nice de ska bli o komma hem.. All respect till Botswana har de super nice har inga klagomal, har de riktigt bra men maste him till Skane...

Kommer hem den 14 Juli . . . med samma plan som Sara o Miriam, tjejerna ska komma ner o roja i tva veckor nasta vecka sa aker vi hem pa samma plan.. lide gott, slipper hacka ensam i Amsterdam :)

ok ok ok now u know good people..

Love n Light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback